Η τεχνολογία τελικά τι ρόλο παίζει στη ζωή μας; Θετικό ή αρνητικό; Πόσο επηρεάζονται τα νέα παιδιά από την τεχνολογία; Και πως γίνεται να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία ως μέσο «εκδίκησης» από μια 14χρονη μαθήτρια που σίγουρα ακόμα δεν έχει τη γνώση και την εμπειρία να μπορεί να έχει τεκμηριωμένη άποψη για κάποια θέματα.
Η νεαρή μαθήτρια της β’ τάξης γυμνασίου Χρυσοπηγής Χανίων στην Κρήτη έφτιαξε στο facebook ένα γκρουπ με τίτλο και θέμα «Ναι και εγώ μισώ την Διευθύντρια της Χρυσοπηγής»! το γκρούπ εντόπισε κατά τύχη μια μητέρα και έτσι η διευθύντρια έμαθε την ύπαρξη του. Μετά από συνεδρίαση του συλλόγου Καθηγητών του γυμνασίου αποφασίστηκε η μαθήτρια να αποβληθεί οριστικά από το σχολείο.
Το group έδειξε εχθρότητα. Κατά τη γνώμη μου υπήρχαν δυο λύσεις. Φυσικά αυτή είναι μια προσωπική γνώμη και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να συμφωνήσει. Κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα της γνώμης του και το σχολείο και το Καθηγητικό Συμβούλιο έχει τους νόμους του. Έχω την εξής άποψη. Αν ήμουν εγώ η διευθύντρια θα έμπαινα στο γκρουπ αυτό και θα έλεγα. «Είμαι η διευθύντρια. Παιδιά θα θέλατε να πιούμε έναν καφέ στο διάλειμμα και να μου πείτε τι είναι αυτό σε μένα που σας προκαλεί την αντιπάθεια, την οργή, το μίσος; Γιατί η λέξη μισώ είναι πολύ απόλυτη. Πιθανώς να θέλετε να πείτε μας στενοχωρείτε κυρία; Μας πληγώνετε; Μας αδικείτε; Αδιαφορείτε για μας;
Και αν η άποψη σας υποστηριχθεί από επιχειρήματα από σας ή και από τους γονείς σας να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξει μεταξύ μας αγάπη και όχι μίσος; Και γιατί δεν λέτε ευθέως τα προβλήματα σας μαζί μου αλλά αναθέτετε αυτό τον ρόλο στο facebook ως «διαμεσολαβητή» των συναισθημάτων σας;» ή να αδιαφορήσει για το γκρουπ και να μην αναμιχθεί καθόλου αλλά να κάνει μια συγκέντρωση η διευθύντρια και να μαζέψει καθηγητές, γονείς και μαθητές και να κάνει μια ειλικρινή και ζεστή και ανθρώπινη συζήτηση ώστε να λυθεί το θέμα με τον διάλογο και με την καλοσύνη και να πάει ο εγωισμός στην άκρη για χάρη των παιδιών και της παιδείας.
Γιατί η γνώμη μου είναι ότι α) η δημιουργία του γκρουπ από τους μαθητές δεν δείχνει μόνο θυμό και μίσος αλλά και πόνο και ανάγκη να τους κατανοήσει ο εκπαιδευτικός και β) η τιμωρία της μαθήτριας δεν οδηγεί σε καλό δρόμο γιατί η τιμωρία φέρνει περαιτέρω οργή πιο πολύ πόνο και άλλο μίσος και άλλη βία.
Και μένει το ερώτημα; Τι είναι καλύτερο και εξυπνότερο; Ο ήρεμος διάλογος και η κατανόηση και η καλοσύνη ή η βία, η τιμωρία και η αποβολή; Η απάντηση και τα σχόλια δικά σας
sportime.gr