Απίστευτες δηλώσεις του Λάκη Γαβαλά στο Athens Magazine σε μια συνέντευξη εκ βαθέων



Ο θάνατος σε τρομάζει; Συνήθως οι άνθρωποι που έχουν πολλά χρήματα φοβούνται μην πεθάνουν γρήγορα και χάσουν τα πλούτη τους.
Γι’ αυτό το λόγο προσπαθώ να ζω την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία μου. Ξέρεις, έχω μια μανία με τη μυρωδιά και την καθαριότητα των ρούχων. Συνήθως τα πλένω μόνος μου, αλλά επειδή τώρα πια δεν προλαβαίνω αγόρασα ένα ολόκληρο καθαριστήριο μόνο και μόνο γιατί μου άρεσε ο τρόπος που σιδέρωναν και μοσχοβολούσαν ...
όλα μου τα ρούχα. Όσο για το θάνατο, είμαι 57 ετών και δεν ξέρω πόσα χρόνια μου επιφυλάσσει ο Θεός. Όμως θέλω να το γράψεις, όπως θα στο πω, κι αν το ξεχάσω, απαιτώ να τους το θυμίσεις…


Θα με τρελάνεις; Τι να τους θυμίσω;
Θέλω ρε παιδί μου στο φέρετρο να μην μου βάλουν κουστούμι, όπως βάζουν σε όλους τους πεθαμένους. Να μου βάλουν κάτι χαρούμενο, ας πούμε ένα φούτερ από τα LAK. και ένα χαρούμενο παντελόνι.
Άσε με ρε Λάκη…
Αυτό που σου λέω! Κι αν δεν γίνει, θα σε θεωρήσω προσωπικά υπεύθυνο. Θα σου κάνω τη ζωή μαύρη. (γέλια)

Πηγή: Athens Magazine