"Οι ατάκες της εβδομάδας"


"Νόμιζα με το φτωχό μου το μυαλό ότι τη Μεγάλη Εβδομάδα δεν θα υπάρχουν αρκετές ατάκες να συγκεντρώσω για την στήλη, αλλά τελικά διαψεύστηκα. Ειδικά η συνέντευξη της Δήμητρας Λιάνη την Μεγάλη Πέμπτη ήταν το κερασάκι στην τούρτα!
- Ανδρέας Ευαγγελόπουλος: "Τι δουλειά έχω...


να βρίσκομαι στο διαδίκτυο με την προσωπική μου ζωή; Και τσάμπα; Και τσάμπα; "

(Καταλαβαίνετε ότι πιο πολύ τον πείραξε που θα βγαινε στο τσάμπα)

- Πέτρος Φιλιππίδης: "Ο Γιάννης (Λάτσιος) θυμάμαι ήταν είδωλο των Εξαρχείων τότε"

(Ειλικρινά αυτό αδυνατώ να το φανταστώ)

- Κατερίνα Καινούργιου: "Είναι εντυπωσιακό να βλέπεις τέσσερις άντρες να μεταφέρουν ένα φέρετρο μπροστά στη Βουλή, στα χωράφια, στο Θερμαϊκό κάμπο."

(Πραγματικά...εντυπωσιακός ο Θερμαϊκός κάμπος!)

- Δήμητρα Λιάνη: "Ό,τι κακό γινόταν το χρέωναν σε μένα. Χιόνιζε; Έβρεχε; Έφταιγε η Δήμητρα."

(Η Δήμητρα και ο Αρνιακός-αν έπεφτε έξω στις προβλέψεις)



- Δήμητρα Λιάνη 2: "Είχα απειλές για τη ζωή μου, σαν μια άλλη Μέριλ Μονρόε, με έναν άλλον τρόπο. Υπήρχαν μυστικές υπηρεσίες που είχαν αναλάβει τέτοιου είδους διεργασίες."

(Τι τραβάνε και οι μυστικές υπηρεσίες...)

- Φωτεινή Πιπιλή: "Έχω πληροφορίες ότι είναι πολλοί οι πολιτικοί εκείνοι που έψαχναν να βρουν το DVD της Τζούλιας."

(Είμαι σίγουρη για αυτό!)

- Μαρινέλλα: "Έχω βαρεθεί να βλέπω στα περιοδικά και την τηλεόραση έγκυες με τούρλα την κοιλιά, που την επόμενη ώρα γεννάνε, παντρεύονται και χωρίζουν. Και έπειτα κάνουν καριέρα."

(Πείτε μας μια, μόνο μια, που κάνει κάτι τέτοιο. Αποκλείεται να βρείτε!)

- Αιμίλιος Λιάτσος: "Στο εμού και στου ιδίου πήγα να βάλω τα γέλια, αλλά δεν είμαι τηλεθεατής εκείνη τη στιγμή, δεν πρέπει να κόψω την κουβέντα. Έπρεπε να παραμείνω το the point."

(Εγώ δεν ξέρω αν θα κρατιόμουν στη θέση του)

- Πάνος Κοκκινόπουλος: "Η Ελλάδα είναι η Τζούλια. Είναι μια εκπορνευμένη καλλονή. Η απόλυτη ξεφτίλα. Και οι ξένοι το έχουν καταλάβει αυτό. Έχουμε γελοιοποιηθεί διεθνώς."

(Εντελώς όμως...)

- Δούκισσα Νομικού: "Κάθε μέρα φιλιόμαστε πριν ξεκινήσει η εκπομπή για θετική ενέργεια."

(Για αυτό και τα καλά νούμερα ε;)

- Λάκης Γαβαλάς: "Θέλω ρε παιδί μου στο φέρετρο να μην μου βάλουν κουστούμι, όπως βάζουν σε όλους τους πεθαμένους. Να μου βάλουν κάτι χαρούμενο, ας πούμε ένα φούτερ από τα LAK. και ένα χαρούμενο παντελόνι."

(Όνειρο....ζωής;)"
http://mediasoup.gr/