Μαριάντα Πιερίδη: Η άγνωστη διαμάχη με την οικογένειά της

Τι συνέβη στην Κύπρια τραγουδίστρια;

Η Μαριάντα θυμάται πολύ έντονα εκείνη την ημέρα όταν, στις 10 Φεβρουαρί ου στις 6.00 το απόγευμα, μίλησε για τελευταία φορά με τη μητέρα της Γεωργία, 55 χρόνων, στο τηλέφωνο, από το σπίτι της στον Άλιμο: «Η μητέρα μου ξεκίνησε να μου λέει για άλλη μία φορά “Τι θα κάνεις με τη δουλειά; Πότε θα κάνεις κάτι μη καλλιτεχνικό;”. Κατέβασα το ακουστι κό, πήρα μία βαθιά αναπνοή, είπα ένα “Μαμά....


δεν αντέχω άλλο! Δεν μπορώ άλλο αυτή την κατάσταση!” και έκλεισα το τηλέφωνο». Η Μαριάντα είχε απο φασίσει ότι αυτή θα ήταν και η τελευ ταία φορά που θα μιλούσαν, αφού, όπως λέει στο People, δεν μπορούσε να αντέξει άλλο τη συμπεριφορά των γονιών της, παρόλο που πάντα προ σπαθούσε να τους εξηγήσει ότι με τον τρόπο τους δεν τη βοηθούσαν. Η μητέ ρα της, που είναι δικηγόρος, την ξανα πήρε τηλέφωνο, η Μαριάντα δεν απά ντησε, της έστειλε μήνυμα στο κινητό που έγραφε «Τι συμβαίνει επιτέλους, παιδί μου;», αλλά η 34χρονη τραγουδί στρια είχε πια αποφασίσει ότι δεν ήθελε να έχει καμία άλλη επαφή.



«Ανέκαθεν βίωνα άρνηση και απόρριψη για κάθε καινούργιο μου ξεκίνημα, σαν οι γονείς μου να μην ήθελαν να προχωρήσω στη ζωή μου» λέει η Μαριάντα καθισμένη στον καναπέ του μπαλκονιού στο δια­μέρισμα που μοιράζεται με τον εδώ και έξι χρόνια σύντροφό της Δημήτρη Καμενίδη, 40 ετών. «Όλο αυτό με κρα τούσε πίσω, γιατί είχα πάντα στο μυαλό μου τα λόγια τους, που μου έλεγαν ότι τίποτα δεν θα πάει καλά, ότι θα απο τύχω. Είχαν σπάσει τα νεύρα μου! Είχα συνέχεια γκρίνια. Ακόμη και στα πιο απλά: Από το να αλλάξω καναπέ στο σπίτι μου, μέχρι να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο».





«Στην οριστική μας ρήξη συνέβαλαν κάποια οικονομικά ζητήματα, κληρο νομικά, κάποιες γονικές παροχές» λέει ενώ δίπλα της κάθεται πια ο Δημήτρης, με τον οποίο ήταν φίλοι πολύ πριν γίνουν ζευγάρι. «Σε όσα γίνονταν είχα εμπλακεί κι εγώ» λέει ο σύντροφος της Μαριάντας. «Δεν μπορούσα να βλέπω τον άνθρωπό μου να γίνεται χάλια και είχα γίνει “ο κακός” για την οικογένειά της. Έπαιρνα θέση υπέρ της Μαριάντας και αυτό έκανε την κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη. Όποτε την έπαιρναν οι γονείς της στο τηλέφωνο και της μιλού σαν, εκείνη, για τις επόμενες έξι ώρες, γινόταν χάλια» συμπληρώνει.



Η ψυχρότητα στις σχέσεις γονιών και κόρης κορυφώθηκε, σύμφωνα με τη Μαριάντα Πιερίδη, το 2005, όταν εκείνη τραγουδούσε με τον Νότη Σφακιανάκη στο Έναστρον της οδού Πειραιώς. Ήταν η εποχή που η τραγουδίστρια, αντιμε τωπίζοντας ένα σοβαρό πρόβλημα με το στομάχι της με συμπτώματα έντο νης παλινδρόμησης λόγω υπερκόπω σης, στρες και άγχους, ταξίδευε συνέ χεια για επισκέψεις σε γιατρούς από τη Γαλλία και το Λουξεμβούργο μέχρι την Αμερική. «Τότε που εγώ χρειαζόμουν τους γονείς μου, εκείνοι απουσίαζαν. Την Πρωτοχρονιά του 2005 είχα βγει στην πίστα, είπα “Χρόνια πολλά” στον κόσμο, δεν μπόρεσα να τραγουδήσω και μπήκα στο καμαρίνι μου κλαίγοντας. Ο μπαμπάς μου είχε εξαφανιστεί, αν και γνώριζε ότι είχα πρόβλημα».
yupi.gr