«Είμαι γνωστός και λόγω της οδοντοστοιχίας μου. Όχι λόγω ενός μπουκαλιού σαμπάνιας»



Αλέξανδρος Πετρίδης
Την Πέμπτη, ο Μένιος Φουρθιώτης έστειλε ένα δελτίο Τύπου για να απαντήσει στον Αλέξανδρο Πετρίδη και τα όσα είχε δηλώσει. Μεταξύ άλλων, τον χαρακτήρισε «αποτριχωμένο γελωτοποιό» και «ανδρείκελο». Ο παρουσιαστής Αλέξανδρος Πετρίδης δεν θα μπορούσε να μην περάσει στην αντεπίθεση.

Η απάντηση του Αλέξανδρου Πετρίδη:


Δυστυχώς, δεν έχω χρόνο να ξοδέψω πάνω από λεξικά ψάχνοντας πομπώδεις εκφράσεις και λέξεις. Εγώ δουλεύω... Δεν γυρνάω τους φίλους μου δεξιά και αριστερά σαν τις αρκούδες απλώνοντας το αστραφτερό καπέλο μου να μαζέψω χρήματα.
Δεν θα γράψω «Εκάλη» στο δελτίο Τύπου, για να εντυπωσιάσω με ένα σπίτι που ίσως δεν θα είναι και δικό μου, αλλά με μεγάλη υπερηφάνεια θα γράψω αυτό που μέσα από τη δουλεία μου δημιούργησα....

Εδώ και 13 χρόνια, δίνω τον καλύτερό μου εαυτό στις «δευτεροκλασάτες», όπως θέλουν να ονομάζουν «κάποιοι» τις εκπομπές μου, που τελικά, με βάσει τα ονόματα που φιλοξενώ καθημερινά, μόνο τέτοιου είδους δεν είναι. Εκπομπές που αγαπήθηκαν από τον κόσμο κάνοντας κανάλια και διαφημιζόμενους να επενδύουν σ'  αυτές. Να επενδύουν χρήματα τα οποία βγαίνουν μέσα από ένα σκηνικό 2x2 και όχι μέσα από κάποια σουίτα....

Τα «τρία λεπτά» δημοσιότητας τουλάχιστον είναι καθαρά για μένα... Δεν έβαλα άλλον μπροστά και προσπάθησα να στριμωχτώ δίπλα του για ένα πλάνο... Δεν πότισα με ούζο το ζωάκι μου μόνο και μόνο για να με πάρει η κάμερα κάνοντας όλη την Ελλάδα να αναρωτιέται αν τελικά το ζώο έχει πάντα 4 πόδια; 

Είμαι χαρούμενος που είμαι γνωστός και λόγω της οδοντοστοιχίας μου και όχι λόγω ενός μπουκαλιού σαμπάνιας... Είμαι χαρούμενος που χρησιμοποιώ κερί αποτρίχωσης και όχι χρυσόσκονη... 

Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και στο 2ο DVD και μια συμβουλή: Όχι πολλά κοντινά στο στήθος... Ο σωστός ο μάνατζερ πρέπει να τα προσέχει αυτά.... 


Με εκτίμηση και σεβασμό
Αλέξανδρος Πετρίδης