Ο Λάκης Γαβαλάς για τους εκδότες που σπάνε κόκες. Ποιους εννοεί;;


"Ναρκωτικά, κόκες, τρελά πάρτι· κάποιοι μπορεί να φαντάζονταν μέχρι τώρα ότι η ζωή σου είναι ένα μόνιμο πάρτι με πρωταγωνιστές μοντέλα, καλλιτέχνες, ναρκωτικά και σεξ.
Έλα, δεν σε πιστεύω. Σε τι κοινωνία θα φέρετε τα παιδιά σας! Τους δημοσιογράφους ξέχασες. Δημοσιογράφοι και εκδότες δεν είναι στο κάδρο των τρελών πάρτι. Δηλαδή, εσύ Τάσο, αν βρισκόσουν σε ένα πάρτι... 


με όλα αυτά που περιέγραψες, θα σηκωνόσουν να φύγεις και μετά θα έκανες καταγγελία στην αστυνομία; Άσε, απαντάω εγώ για εσένα. Αν ήσουν λίγο σοβαρός θα περνούσες καλά, αν ήταν επιλογή σου θα δοκίμαζες ναρκωτικά, αν δεν ήταν, απλώς θα έπινες το ποτό σου χωρίς να δίνεις σημασία τι κάνουν οι άλλοι. Εγώ, αν θέλεις με πιστεύεις, κάνω μόνο αυτό. Από συνείδηση και άποψη δεν έχω πάρει ποτέ ναρκωτικά σε όλη μου τη ζωή. Έχω απαίτηση πάντα από τον εαυτό μου να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο του Λάκη. Δεν θα σου πω ψέματα, και φυσικά έχω δει χιλιάδες φορές κόκες, χάπια και άλλα πολλά και σε πάρτι και σε κλαμπ, παντού.
Μόνο σε πάρτι και κλαμπ;
Τι έκανε λέει; Μακάρι να ήταν σε πάρτι και κλαμπ. Σε σπίτια, σε επιχειρήσεις…
Τι λες ρε Λάκη. Μέσα στην επιχείρηση ο επιχειρηματίας σπάει και πίνει κόκες στην αίθουσα συσκέψεων;
Καλά, είσαι αλλού για αλλού. Ακόμη και μέσα σε εκδοτικές επιχειρήσεις πίνουν κόκες. Άσε μην ανοίξω το στόμα μου για κάτι δήθεν οικογενειάρχες και ηθικούς. Μόνο τα μοντέλα πασάρουν ναρκωτικά; Κούνια που τους κούναγε.

athens magazine