Και η αδερφή της Τζούλιας στην ίδια οικογένεια μεγάλωσε


Μαρία Μπεκατώρου
Στην κάμερα του «Πολύ Μπλα Μπλα» μίλησε η Μαρία Μπεκατώρου και ανάμεσα σε άλλα της ζητήθηκε να σχολιάσει τη συμμετοχή του Γιάννη Λάτσιου στην κριτική επιτροπή του  «Dancing With The Stars», τον τρόπο με τον οποίο εκείνος και η  Ελένη Μενεγάκη ανακοίνωσαν το χωρισμό τους, αλλά και το πολυσυζητημένο DVD της Τζούλιας Αλεξανδράτου.

«Εγώ αυτό δεν θα το έκανα ποτέ, αλλά δεν είμαι τόσο πολύ διάσημη» είπε
 η παρουσιάστρια του Τηλεάστυ σχετικά με το δελτίο Τύπου που έστειλαν η Ελένη Μενεγάκη και ο Γιάννης Λάτσιος για να ανακοινώσουν το διαζύγιό τους. «Δεν μπορείς να ξέρεις γιατί το έκαναν ή πόσο καιρό μπορεί να αντιμετώπιζαν προβλήματα» συμπλήρωσε. Όσο για την πρόσφατη πρώτη εμφάνιση του διευθυντή προγράμματος του ΑΝΤ1 στο πάνελ της κριτικής επιτροπής του «Dancing With The Stars», η Μαρία Μπεκατώρου είπε: «Μου άρεσε. Μπορεί να  μην ξέρει από χορό, αλλά έκανε πολύ εύστοχα σχόλια. Ο Λάτσιος έχει μια καλλιέργεια που μου αρέσει».

Τέλος, σχολίασε τη Τζούλια Αλεξανδράτου: «Είναι ίσως από τις ωραιότερες ελληνίδες που έχουν υπάρξει και είναι κρίμα να έχει αυτή την κατάληξη, αλλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Όλο αυτό το “με μεγάλωσαν οι γονείς μου έτσι και έκαναν λάθη” σίγουρα παίζει ένα ρόλο, αλλά και η αδερφή της στην ίδια οικογένεια μεγάλωσε» είπε.