«Ακόμη και αν λένε ότι είμαι μια πόρνη δεν θα ‘πρεπε να το κάνουν δημόσια»


Τζούλια Αλεξανδράτου
Στο Star μίλησε η Τζούλια Αλεξανδράτου κατά τη διάρκεια της παραμονής της στη Μύκονο. Αναφέρθηκε στους «υπερβολικούς», όπως τους χαρακτήρισε, γονείς της αλλά και στη μήνυση που τους έχει κάνει.


«Λένε ότι είμαι μια πόρνη. Ακόμη και αν είμαι δεν θα έπρεπε να βγαίνουν δημόσια να με δυσφημούν οι γονείς μου» υποστήριξε η Τζούλια φανερά στεναχωρημένη. Στη συνέχεια δήλωσε πως όσα υποστηρίζουν οι γονείς της και το περιβάλλον τους σχετικά με τη δύσκολη ψυχολογική τους κατάσταση είναι «για τα μάτια του κόσμου. Το δίκιο θα φανεί. Δεν χρήζουν ψυχολογικής στήριξης. Ίσως το κάνουν απλά για να προβάλλουν μια εικόνα».

Για τη μήνυση που έκανε στους γονείς της: «Υποχρεωτικά, έπρεπε να γίνει. Θλίβομαι αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να καταλάβουν κάποιοι άνθρωποι ότι δεν πρέπει να σε προσβάλλουνε. Έχω κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να υπάρξει συνεννόηση, δυστυχώς δεν βλέπω τίποτα. Δεν αναιρώ την αγάπη μου προς αυτούς. Τους αγαπάω αλλά πρέπει λίγο να υπάρξει μια κατάσταση για να συνειδητοποιήσουν ότι είναι λάθος όλα αυτά».