Ο Αντώνης Ρέμος ανέλαβε τον Ηρακλή για να τον σώσει και να τον βοηθήσει. Όμως,
τελικά το ποδόσφαιρο είναι ένα σκληρό σπορ. Ακόμη και για αυτούς που
έχουν επιβληθεί στη νύχτα.
Στο πρόσωπο του Ρέμου οι φίλαθλοι του Ηρακλή είδαν τον άνθρωπο που μπορεί να σώσει την ομάδα από την καταστροφή, τη διάλυση, την απαξίωση, ακόμη και τον υποβιβασμό, που τα τελευταία χρόνια άρχισε να χρησιμοποιείται ως λέξη στα χείλη αρκετών φιλάθλων όχι μόνο του Ηρακλή αλλά γενικότερα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Από τότε και μέχρι την απόφαση του Ρέμου να παραδώσει τις μισές μετοχές του στον Γ.Σ. λέγοντας «Τέρμα η ιστορία» πέρασαν δύο χρόνια και εννέα μήνες.
Σε όλο αυτό το διάστημα συνέβησαν πολλά, με τον Ρέμο να χάνει σταδιακά τα στηρίγματα που είχε στο πλευρό του, όταν πήρε στα χέρια του την τύχη της ομάδας. Ο ένας μετά τον άλλο οι συνεργάτες του (ισχυροί Ηρακλειδείς επιχειρηματίες, με έδρα τη Θεσσαλονίκη) άρχισαν να αποχωρούν από την ομάδα. Το γεγονός αυτό άρχισε να δημιουργεί πολλά ερωτηματικά μεταξύ των φίλων του Ηρακλή και τις πρώτες τριβές ανάμεσα σε αυτούς και τον πρόεδρο της ομάδας. Όλα αυτά ήταν μόνο η αρχή, καθώς τα λάθη του άπειρου στο χώρο του ποδοσφαίρου Ρέμου άρχισαν να αυξάνονται με μαθηματική πρόοδο, επηρεάζοντας σε σημαντικό βαθμό την πορεία της ομάδας, η οποία στον πρώτο χρόνο της «εποχής Ρέμου» βρέθηκε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, τερματίζοντας στη δέκατη θέση της βαθμολογίας.
Στην επιστολή που παρέδωσε μαζί με τις μετοχές της ΠΑΕ, ο Αντώνης Ρέμος ισχυρίστηκε ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους πήρε την απόφαση να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση έχει να κάνει με το ότι εξαντλήθηκαν οι οικονομικές αντοχές του. «Δεν μπορώ να χάσω κι άλλα λεφτά, δεν είναι ότι δεν θέλω. Δεν μπορώ» λέγεται ότι είπε στους φίλους του τις ημέρες πριν αποφασίσει την αποχώρησή του. Απέναντι σε αυτό το επιχείρημα οι φίλοι του Ηρακλή αντιπαραθέτουν τα οικονομικά στοιχεία της ΠΑΕ και ρωτούν πώς είναι δυνατόν ο Ρέμος να έχει βάλει τόσα πολλά χρήματα στην ομάδα και αυτή να εξακολουθεί να χρωστά ακόμη και στο ταξιδιωτικό γραφείο με το οποίο ταξίδευε η αποστολή για τα παιχνίδια μακριά από τη Θεσσαλονίκη. Τελικά, το κοινό στις κερκίδες δεν λειτουργεί σε καμία περίπτωση όπως το κοινό μιας συναυλίας ή οι επισκέπτες σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί και το φινάλε δεν συνοδεύεται πάντα από χειροκρότημα...
yupi.gr