Και για να μη σας μπερδέψουμε περισσότερο κρατείστε στο σκληρό δίσκο του μυαλού σας τις εξής δύο πληροφορίες: Πρώτον η Warner ήδη έκανε ένα τεστ, δοκιμάζοντας σε πριβέ προβολή δέκα λεπτά από τους 300 σε 3D και περιμένει την απόδοση της «Τιτανομαχίας» για να αποφασίσει αν και πότε θα κυκλοφορήσει το flick του Σνάιντερ στην Τρίτη διάσταση. Ένα το κρατούμενο. Το δεύτερο νέο είναι ότι το follow up της ταινίας, ναι, θα είναι prequel, με τίτλο «Ξέρξης» - μια ιδέα που ανήκε στο Μίλερ και έγινε δεκτή από το Σνάιντερ, χωρίς ωστόσο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Πάντως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο η παρέλαση χλαμύδας, δοράτων και περικνημίδων από το Hollywood Boulevard θα συνεχιστεί. Μόδα είναι, αλλά (ακόμα δε) θα περάσει...
Και για να μη σας μπερδέψουμε περισσότερο κρατείστε στο σκληρό δίσκο του μυαλού σας τις εξής δύο πληροφορίες: Πρώτον η Warner ήδη έκανε ένα τεστ, δοκιμάζοντας σε πριβέ προβολή δέκα λεπτά από τους 300 σε 3D και περιμένει την απόδοση της «Τιτανομαχίας» για να αποφασίσει αν και πότε θα κυκλοφορήσει το flick του Σνάιντερ στην Τρίτη διάσταση. Ένα το κρατούμενο. Το δεύτερο νέο είναι ότι το follow up της ταινίας, ναι, θα είναι prequel, με τίτλο «Ξέρξης» - μια ιδέα που ανήκε στο Μίλερ και έγινε δεκτή από το Σνάιντερ, χωρίς ωστόσο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Πάντως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο η παρέλαση χλαμύδας, δοράτων και περικνημίδων από το Hollywood Boulevard θα συνεχιστεί. Μόδα είναι, αλλά (ακόμα δε) θα περάσει...