Σάσα Μπάστα.. Εσπευσμένα στο χειρουργείο


Η Σάσα Μπάστα οδηγήθηκε εσπευσμένα στο χειρουργείο για να υποβληθεί σε αφαίρεση και βιοψία όγκου που διαγνώστηκε από το γυναικολόγο της, Αλέξη Βεργέτη.


Σάσα ΜπάσταΣύμφωνα με την «Espresso», το πρόβλημα, μάλλον, προέρχεται από αιμάτωμα που προκλήθηκε από το τροχαίο ατύχημα που είχε πριν από δύο μήνες με τον τότε σύντροφό της, Παναγιώτη Ταχτσίδη. Έπειτα από εξέταση κρίθηκε από το γυναικολόγο της και τον πλαστικό χειρουργό Γιώργο Βασιλικό ότι έπρεπε να γίνει εισαγωγή στο νοσοκομείο. Μαζί με τη μητέρα της, Φανή Παρασχάκη, βρέθηκε η Σάσα σε γνωστό ιδιωτικό νοσοκομείο για να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις. Η μαστογραφία που έκανε η Σάσα έδειξε ότι έπρεπε να υποβληθεί σε επέμβαση χωρίς καμία αναβολή.


Για το πρόβλημα υγείας της μίλησε η Σάσα στην «Espresso»: «Δεν σας κρύβω ότι είμαι εξαιρετικά ανήσυχη! Ελπίζω το πρόβλημα που διέγνωσαν οι γιατροί να μην είναι σοβαρό, κι αυτό εύχομαι. Ωστόσο είναι κάτι που με οδηγεί στο χειρουργείο! Δεν είναι λίγο πράγμα να οδηγείσαι σε ένα χειρουργικό τραπέζι από τη μία ημέρα στην άλλη! Ανησυχώ σοβαρά. Όσο κι αν προσπαθούν να με καθησυχάσουν η μητέρα μου και οι γιατροί, εγώ φοβάμαι, νιώθω ότι ο κόσμος φεύγει κάτω από τα πόδια μου. Φοβάμαι δικαιολογημένα, γιατί εκτός όλων των άλλων μην ξεχνάτε ότι εγώ βίωσα από πολύ μικρή μια εξαιρετικά σοβαρή κατάσταση στην υγεία της μητέρας μου, με αλλεπάλληλα χειρουργεία και θεραπείες. Αυτός είναι ο λόγος που είμαι περισσότερο ταραγμένη από κάθε άλλη ίσως κοπέλα με το ίδιο πρόβλημα. Πιστεύω όμως στον Θεό, έχω δίπλα μου τη μητέρα μου κι αυτό είναι αρκετό».
Οι γιατροί προσπαθώντας να ηρεμήσουν τη Σάσα Μπάστα ενώ εκείνη έκλαιγε της εξήγησαν ότι η διαδικασία της επέμβασης είναι απλή. Αν όλα πάνε καλά, το Σάββατο θα βρει τη Σάσα στο σπίτι της να ξεκουράζεται.