Ε. Μερκούρη: «Πείτε μου στ’ αλήθεια, σας μοιάζω με τέρας;»


Ειρήνη ΜερκούρηΝιώθοντας την ανάγκη να δώσει απαντήσεις για το πού βρισκόταν όλο αυτό το διάστημα (τελευταία φορά εμφανίστηκε σε νυχτερινό κέντρο στην Αθήνα το 2009 μαζί με τον Κώστα Μαρτάκη και τον Κώστα Καραφώτη στα Αστέρια) αλλά και για να διαβεβαιώσει ότι είναι καλά στην υγεία της, κάθισε με άνεση απέναντι στο δημοσιογράφο του People Δημήτρη Μαυροκεφαλίδη δείχνοντας το τέλειο πρόσωπό της με τα καταπράσινα μάτια, τα έντονα ζυγωματικά και τα σαρκώδη χείλη. «Πείτε μου στ’ αλήθεια, σας μοιάζω με τέρας;» ρώτησε γελώντας.


Στις 30 Μαρτίου κυκλοφόρησε μια φωτογραφία σου, στην οποία το πρόσωπό σου δείχνει σημάδια παραμόρφωσης. Πώς σου φάνηκε όταν την είδες;
Τρόμαξα. Με πήρε τηλέφωνο ο αδερφός μου και μου είπε «σε έχουν κάνει τέρας» και σκέφτηκα ότι δεν μπορεί να έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι δικοί μου ανησύχησαν. Σκέφτηκαν ότι, για να είναι έτσι το πρόσωπό μου, συμβαίνει κάτι πολύ κακό στην υγεία μου. Αυτό με στενοχώρησε. Με έριξε πολύ. Γι’ αυτό και σήμερα μιλάω στο People. Γιατί εξοργίστηκε η οικογένειά μου.

Η ερώτηση που όλοι θέλουν να σου θέσουν είναι «έκανες ή δεν έκανες πλαστική επέμβαση;».
Ό,τι και να πω εγώ, ο κόσμος θα πιστέψει αυτό που θέλει. Είτε απαντήσω αρνητικά είτε θετικά. Τουλάχιστον όμως ας δουν ότι είμαι καλά και αν κάποιος ανησύχησε για μένα –και τους ευχαριστώ πολύ αυτούς που ανησύχησαν–, να μάθει ότι είμαι μια χαρά.

Γιατί δεν έβγαλες μια ανακοίνωση για να διαψεύσεις αυτά που ακούγονταν για σένα;
Είναι αστείο και ταυτόχρονα τραγικό. Όλοι ενδιαφέρθηκαν για το αν έχω κάνει λίφτινγκ ή κάτι άλλο, αλλά πολύ λίγοι ενδιαφέρθηκαν για το αν είμαι καλά στην υγεία μου. Τέρας δεν νομίζω να ήμουν ποτέ, οπότε τι να πω;


Η Ελένη Μενεγάκη... γυμνάζεται

Και οι τηλεθεατές χαίρονται...
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ